در طی خبرهای که از بازار سلوی رسیده شرکت زرین سلوز برای بار سوم در سال 97 اقدام به افزایش قیمت در مصولات خود نموده این در حال هست که بیشتر رقبای این شرکت در حال کاهش قیمت هستند.
شرکت زرین سلوز که با نام های تجاری مای بیبی ، مای لیدی ، ایزی لایف فعالیت خود را از سال 1379 آغاز نموده با ارائه کیفیت مناسب به مشتریان خود توانسته سهم قابل توجهی در بازار داشته باشد، اکنون که از تب و تاب افزایش روزانه قیمت ها کاسته شده و تقریبا بازار متلاطم ارز و سایر بازار ها به یک ثبات نسبی رسیده اند شروع به افزایش 10 تا 25 درصدی قیمت محصولات خود نموده این تغییر ازسوی در حال اتفاق افتاده است که محصولات این شرکت از اول سال 1397 شمسی تا دی 1397 شمسی 3 بار افزایش قیمت داشته که اگر بخواهیم در یک مثال بگوییم به این شکل که برند مای لیدی در اوایل سال 97 با قیمت مصرف کننده 5 هزار تومان به فروش میرسید و در میانه تابستان به 6 هزار تومان رسید و در حال حاضر به 7500 تومان رسیده است.
درسوی دیگر ماجرا در حالی هست که شرکت های رقیب با تلاش و نظارت های فراوان در حال کاهش قیمت محصولات خود هستند که اگر بخواهسم مثلای بگویییم برند پوشک مولفیکس از اوایل سال 97 شمسی با افزایش قیمت خود در 4 مرحله قیمت مصرف کننده را به 85 هزار تومان رسانده بود با تلاش های فراوان قیمت مصرف کننده را به 75 هزار تومان بازگردانده و گزارش بازار سلوی قیمت به دست مشتری رسیده 72 هزار تومنی در فروشگاه ها در حال عرضه است.
همه اینها در شرایط است که با خبر های رسید سایر شرکت های سلوی هم در حال کاهش قیمت مصرف کننده هستند که به رونق این بازار کمک شایانی میکند .
منبع : وبلاگ کالا 724
درباره این سایت